Politica de livrare
Termenele de livrare mentionate pe site se aplica de la momentul confirmarii comenzii, excluzand zilele non-lucrative si pot varia de la 2 ore la 30 de zile.
Tariful de expediere este de 32 RON, in cazul produselor cu dimensiuni standard și 75 de lei in cazul produselor non standard (cel putin o dimensiune depaseste 1m.
NOTA: Daca locatia de livrare nu este acoperita de Fan Courier, clientul va fi contactat telefonic pentru a fi informat despre costul livrarii.
Pentru livrarile prin curier, se recomanda ca inainte de primire sa fie controlata calitatea ambalajului si a produselor. Produsul (produsele) trebuie verificat pentru a nu avea deteriorari fizice cauzate de transport. De asemenea, se sugereaza controlul produsului in functie de specificatiile, accesoriile cu care este livrat – in cazul unei absente sau neconcordante se va actiona conform informatiilor de mai jos.
Se recomanda ca verificarea sa fie efectuata in prezenta curierului la momentul primirii comenzii, in cazul detectarii unei neconformitati, aceasta sa fie notata in procesul-verbal intocmit intre curier si client si sesizarea sa fie facuta in maxim 48 de ore de la primire, la adresa de email: [email protected] Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si, de preferinta, cateva fotografii cu produsul / ambalajul cu probleme. La comenzile cu verificare colet, controlul de catre client in prezenta curierului asupra integritatii produsului sau ambalajului este obligatoriu. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!